Kontakt

Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy,
skontaktuj się z nami.

speedstorepomoc@gmil.com

(+48) 519-740-499

Wróć

Twoja wiadomość została wysłana

Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie.

Jak mogę zmienić dane w zamówieniu?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej na speedstorepomoc@gmil.com lub pod numerem 519-740-499. Zmiany są możliwe tylko przed wysyłką.

Czy mogę dostać fakturę VAT?

Tak, faktura VAT jest generowana automatycznie i wysyłana mailem po zakończeniu transakcji jeżeli zostanie zaznaczona ta opcja przy składaniu zamówienia.

Dlaczego moje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane?

Zamówienia opłacone po godzinie 11:00 są wysyłane następnego dnia roboczego. Sprawdź status w mailu potwierdzającym.

Jak śledzić przesyłkę?

Link do śledzenia otrzymasz w mailu po nadaniu paczki.

Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?

Nie, możesz złożyć zamówienie jako gość. Jednak założenie konta umożliwia szybsze zakupy i śledzenie zamówień.

Jak zwrócić produkt?

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz łatwo zgłosić zwrot w obowiązującym terminie.
Odwiedź naszą stronę zwrotów, gdzie znajdziesz wszystkie szczegóły oraz proste instrukcje krok po kroku.